sobota, 29 lipca 2017

Mój mąż i jego propozycja męska na lato.

W tym wpisie występuję tylko gościnnie. Główna stylizacja tym razem należy do Mikołaja. Lato w pełni, piękna pogoda, upał i... i powoli zabieramy się za planowanie naszego urlopu. Pisząc powoli, mam na myśli, że rozpoczynamy urlop dokładnie 5 sierpnia. Nie będzie to zwykły urlop, tylko nasz miesiąc miodowy. 3 czerwca wzięliśmy, jednak lubimy spontan i urlop planujemy dopiero teraz.

Przed każdym urlopem warto zaplanować walizkę, u mnie dominują głównie zwiewne sukienki, kapelusze oraz wygodne sandałki - oczywiście na obcasie, aby dobrze eksponować nogę, świetne znalazłam w primamoda. Piękną kolekcję zwiewnych sukienek o motywach typowo letnich, kwiatowym znalazłam w Orsay. Dominuje biel, błękit oraz odkryte ramiona, czyli to, co lubię. Również tam upatrzyłam ten piękny kapelusz, który nie tylko uzupełnia stylizację, ale również chroni głowę przed mocnym słońcem, które tam, gdzie jedziemy, świeci wyjątkowo mocno.

Moja walizka już skompletowana, teraz sprawdzimy, co najczęściej wybiera Mikołaj podczas urlopu. Mój mąż nie obędzie się bez krótkich bermudów o lżejszym materiale. Obecnie trwa moda na kolor khaki i taki właśnie kolor bermudów udało nam się kupić w. Do bermudów w ciągu dnia Mikołaj przeważnie wybiera gładki T-shirt, natomiast wieczorami, gdy wybywamy na kolację bądź imprezę stawia na zwiewną koszulę i podwinięte rękawy. Koszula, którą tu widzicie, wpadła nam w ręce podczas wybierana spodenek. Jak widać, kolor khaki idealnie wpisuje się w obecnie trwające trendy, jeżeli chodzi o modę letnią. Mikołaj latem stawia na klapki, jego propozycja to skórzane japonnki Tommy Hilfiger.

Moją stylizację dopełniają efektowne buty na słupku z primamoda. Zawsze mam problem z trafieniem wygodnych butów letnich i w tym przypadku się udało. Mimo wysokiego słupka i paseczków, buty nie obciążają stopy i się mega komfortowe. Przy okazji lata postawiłam również na silikonowy zegarek, to ice-watch w kolorze czarnym z elementami złota. Świetny, co nie?
diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3



diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3

diverse, szorty męskie, koszula i szorty, koszula w kratę, klapki hilfiger, torebka hilfiger, letnia sukienka, kapelusz, męska stylizacja na lato, fashion 3
| sukienka, kapelusz - orsay, buty - primamoda, zegarek - ice-watch |

32 komentarze:

  1. Świetna koszula, bermudy😍
    Twój letni look oczywiście interesujący,sandałki mega 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne stylizacje - i Twoja, i Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje ;) I wykonanie zdjęć też w świetnym stylu ;) Pozdrawiam http://malaa2001.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie razem wyglądacie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że większość zdjęć we wpisie jest... skośna? Z ukosu :P Gdyby było prosto, byłoby o wiele ładniej! A tak czułam się jakbym była lekko pijana albo świat się kręcił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wrzucałam proste, kadrowane fotki. Jednak sprawiało to wrażenie stricte pozowane :)

      Usuń
  7. Ogólnie ładnie, ale nie cierpię japonek u faceta :) Ty wygladasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, ale najbardziej podoba mi się Twoja sukienka. Ma ładny kwiatowy wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing! Have a great new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Oboje piękni i młodzi ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygladacie :)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne stylizacje!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  13. co tam mąż kiedy ma taką żonkę !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z tą męską stylizacją! bardzo mi się to podoba:)
    Ty jak zwykle zachwycasz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój mąż super wygląda! :) Ale jaką Ty masz boską sukienkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka. Kupiłam bym ją, gdyż jestem na etapie szukania sukienek na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się stylizacja męża fajna na luzie, Twoja sukienka z tym kapeluszem- boska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądacie, fajne foty. Koszula Mikołaja super, a Twoja sukienka mega romantyczna!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko świetne :) Twoja sukienka i paznokcie idealne na lato! A męża zestaw super :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ma dwie podobne koszule z TH i bardzo mi się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te czarne japoneczki :). PS. zapraszam na mój wpis: jaki plecak dla mezczyzny wybrac? :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !